Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-05, 18:52   #9
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger hjelp før jeg gir opp slankinga..

Når jeg havner på sånne platåen blir jeg fustrert og veldig iritert.. og så havner jeg opp med fullkorn spagetti eller rullekebab ( ikke spør hvorfor) og så går jeg ned masse neste dagene.. Men jeg vil ikke si at mer karbo kommer til å fungere for deg.. men EN spisedag fungerer for meg.. eneste er at jeg har en tedens til å rote meg utpå på og rote meg borti pizza og litt annet på veien.. men det er jo bare meg.

Ser ut som du er kjempeflink i det du sier her, og vist du tror du klarer å komme deg på rett spor igjen etter en liten utskeielse så ville jeg prøvd det. Og vist ikke lavkarbo er det rett kostholde for deg tviler jeg på at du vil ha vondt av det uansett..

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat