Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-12, 10:05   #850
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 52
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Er det flere steder som utfører hårmineralanalyse, i så fall hvor er det rimeligst? Søren, jeg har bare 6 mm hår nå får vente til det gror ut,da.

Det er ulike steder som utfører (les videreselger) hårmineralanalyser. De bruker også ulike laboratorium til analysene. Disse lab'ene har ulike policyer med hensyn til hvor mye hår, hva de vil vite og hvor håret kan hentes fra. Finner du noen som bruker analyser fra Doctor's Data(?mener jeg) så kan du bruke hår nedenfra også.

DD ville ha ca 1cm ufarget hår i lengde, hentet fra flere steder på hodet inntil 2gram, (mener jeg det var)... Iallfall kjentes det MYE ut når man har lite å ta av..