Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 07:35   #25
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kcal inn vs kcal ut

Men Greddy, din teori er sikkert riktig. Men hvordan overtale kroppen din å følge den terorien?

Jeg fryser året rundt, jeg veier i underkant av 130kg, jeg går i allefall ikke fortere ned på vinteren når jeg fryser som mest og jeg blir heller ikke mere sulten( som regel mindre sulten på vinteren enn om sommeren). Kroppen tviholder på alt den kan og jeg er av de som går saktest ned i vekt, og enda har jeg veldig sjelden spist over 2000kalorier i døgnet uansett kosthold( men enda altså gått opp ca 60kg på 9 år). Innetemperautr er på 12-14 grader på morgenen fra september til mai og etter 3 timer har jeg fått det opp til 22 grader, 22 grader holder det seg kanskje en time eller to. Oftest mellom 20 og 21 her på dagen. Og sommertemperatur er jo som regel rundt 20, jeg bor jo ikke i syden akkurat

Teorien din burde vel tilsi at jeg enten skulle hatt høyere forbrennning, blitt mere sulten?

Jeg er et mysterium tror jeg

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat