Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 09:03   #4192
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til frokost i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Men hørtes veldig godt ut da
Tror jeg kommer til å savne Cornish pasty noe veldig når vi reiser på ferie. Men - man må lide for skjønnheten (les: slankheten )

Jeg må faktisk - veldig vantro fordi jeg har vært bokstavelig talt avhengig av gjær- og hvetebakst - si at melmat er ikke nøye lenger. Savner pizza en sjeeeeelden gang, men det er lettere enn forventet å leve uten. Men det er generelt lettere når man ikke har noe valg... og når kroppen sier fra såpass sterkt så får jeg bare høre...
I morgen blir det fiskekaker fordi jeg har funnet en lokal produsent som bare bruker litt potetmel i fiskekakene... Og jeg gleder meg faktisk... (Å glede seg til fiskekaker er egentlig litt merkelig.)