Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-05, 14:40   #25
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger hjelp før jeg gir opp slankinga..

Hei Chumpsy!
Ser at du sliter nå. Ja, det er jammen ikke godt å vite hva man skal gjøre! Du alt har forsøkt mye forskjellig, men står fortsatt stille.
Torkil skriver jo at en bør ta en 3-6 mnd. pause etter 6 mnd. Da skal en spise mye grønnsaker og frukt (ikke drue og bananer). Holde seg borte fra ris, pasta og poteter (event spise litt av det en sjelden gang). Spise litt av det groveste brødet og redusere på fettmengden.
Kanskje du burde prøve det?
Jeg er selv i noenlunde samme situasjon som deg, men jeg har valgt å fortsette som før (er redd det blir lettere utskeielser da), - men har tro for at vektpilen snart går i riktig retning igjen. Har også litt tro på at hvis de siste kiloene forsvinner over lengere tid, kommer de ikke så fort på igjen. Så på TV at ifølge Evjeklinikken kunne det godt gå 5 år!!!
Kanskje litt trim hver dag kan være avgjørende? Det tror jeg i allefall vil hjelpe meg! Hmmm, jobber med saken!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat