Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 10:51   #4
kennygirl
Seniormedlem

kennygirl sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 38
kennygirl er ny på veien

Sv: Re: Har du erfaring med fettsuging?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Jepp.. Det er også begrenset hvor mye de kan fjerne, de kan ikke suge ut mer enn maks 5 kilo fett fra kroppen om gangen, og dette vil kanskje ikke gjøre så stor forskjell på noen som er svært overvektig? En annen ting å tenke på er jo at fettet som blir fjernet fra lårene vil legge seg andre steder hvis du legger på deg disse kiloene igjen, og lårene er jo faktisk en av de mest flatterende stedene å ha litt ekstra fett. Skjønner at det er vanskelig med bukser og slikt da.. Hva med å kjøpe noen som passer der du er videst, og heller få de sydd inn slik at de passer perfekt? Du får nok sydd inn MANGE bukser til prisen av en fettsuging..

Greit å få sydd inn bukser, men problemet er at jeg er veldig missfornøyd med fasongen min, ikke bare det at det er veldig vanskelig å finne klær...

Uansett om jeg går ned mange kg kommer jeg ikke til å bli fornøyd, da lårene alltid har vært mye større enn resten av kroppen (selv som normalvektig). Har også ganske breie hofter og mellom hoftene og lårene går det ganske mye innover slik at det blir veldig rar fasong

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat