Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 14:03   #3
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Plutselig endring i ledd

Fy så kjipt at det kommer tilbake da! Kanskje kutte oljen først og så se om det bedrer seg - og så evt innføre andre oljer? Kokosolje, tar du det? Venninne av meg har blitt bedre i ledd etter at hun begynte med det. Fiskeolje som smgj sier er jo et must mener jeg..
Tok Udo's selv i flere år pga kranglete ankel etter brudd og operasjon. Ble merkbart bedre tror jeg... Men ulempen med Udo's er vel at den inneholder umettet fett som blir fort utstabilt. Krever masse antioksidanter i tillegg for å unngå at den harskner i kroppen kanskje?
Kokosolje er ihvertfall mer stabilt siden det er mettet fett..

Og ellers: Det står virkelig respekt av at du kom deg slik på beina igjen med trening og kosthold!! Så fint å lese at du har tatt sånn ansvar for egen helse.
Kan mengden protein du inntar påvirke tro? Nå vet jeg ikke hvor mye du spiser av det. Jeg mener å ha fått litt bedre knær etter å ha redusert protein-inntaket. Lå altfor høyt i forhold til vekta mi når jeg så på forholdstall 1-1,5 g pr kg kroppsvekt.. Melkeprodukter - vet du om du reagerer på det? Bare slenger frem mulige syndere.

Sist redigert av Chamomilla : 12-04-12 kl 14:45.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat