Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 15:36   #6
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig endring i ledd

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Jeg steker i meierismør, jeg har cocosa i kaffen..... jeg er blodgiver og får beskjed om at de "sjekker blod" der, men kanskje de tar feil? (Den nye) Legen er mot lavkarbo, så jeg får sikkert beskjed om å kutte ut dette motehysteriet.

"De" er nok mest interessert i sykdommer... Og denne o3/o6-prøven er relativt ny, så det er slett ikke sikkert at legen din har tatt den ibruk engang... Jeg tok den privat. Tviler også på at de sjekker for d-vitamin... og endra mindre at de vil si ifra om den ikke er VELDIG ute...

Tenkte på disse fordi å ha en rimelig grei balanse på o3/o6 og brukbar d3-nivå bidrar til å holde betennelser nede.

Ellers er det en del ting man eksperimenterer med dersom man mistenker autoimmunitet - som å utelate (i tillegg til melvarer) planter fra tomatfamilien, erter, linser og bønner og/eller melkvarer. Men ingen vits i å tenke noe særlig på det før du vet mer...