Sv: Plutselig endring i ledd
Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.
Jeg steker i meierismør, jeg har cocosa i kaffen..... jeg er blodgiver og får beskjed om at de "sjekker blod" der, men kanskje de tar feil? (Den nye) Legen er mot lavkarbo, så jeg får sikkert beskjed om å kutte ut dette motehysteriet.
"De" er nok mest interessert i sykdommer... Og denne o3/o6-prøven er relativt ny, så det er slett ikke sikkert at legen din har tatt den ibruk engang... Jeg tok den privat. Tviler også på at de sjekker for d-vitamin... og endra mindre at de vil si ifra om den ikke er VELDIG ute...
Tenkte på disse fordi å ha en rimelig grei balanse på o3/o6 og brukbar d3-nivå bidrar til å holde betennelser nede.
Ellers er det en del ting man eksperimenterer med dersom man mistenker autoimmunitet - som å utelate (i tillegg til melvarer) planter fra tomatfamilien, erter, linser og bønner og/eller melkvarer. Men ingen vits i å tenke noe særlig på det før du vet mer...