Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 15:45   #7
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig endring i ledd

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

"De" er nok mest interessert i sykdommer... Og denne o3/o6-prøven er relativt ny, så det er slett ikke sikkert at legen din har tatt den ibruk engang... Jeg tok den privat. Tviler også på at de sjekker for d-vitamin... og endra mindre at de vil si ifra om den ikke er VELDIG ute...

Tenkte på disse fordi å ha en rimelig grei balanse på o3/o6 og brukbar d3-nivå bidrar til å holde betennelser nede.

Ellers er det en del ting man eksperimenterer med dersom man mistenker autoimmunitet - som å utelate (i tillegg til melvarer) planter fra tomatfamilien, erter, linser og bønner og/eller melkvarer. Men ingen vits i å tenke noe særlig på det før du vet mer...

I nordnorgecer dvit-test ganske så vanlig. Poden min ble testet for ymse ting og ved ny legetime fikk vi beskjed om at dvitten var altfor lav. Den lå på 17? Mener jeg. I allefall fikk han beskjed om å begynne med store doser dvit.