Sv: Mars eller aprilstartere 2012?
Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.
Men hvis du har lest ketolyseboka ser du at det er vanlig med stillstand 3-4 uka. Lei av de samme rettene? Hvorfor lager du ikke noe annet da? Jeg har laget forskjellig middag hver dag i 5 uker nå, det er jo ikke vanskelig å variere kosten, og veldig viktig. Anbefaler deg å lese på oppskriftsforumet, der er oppskrifter for enhver smak Ikke bry deg om vekta, kroppen jobber selv om du ikke ser det i tall 
Jeg har lest ketolyseboken, men det med stillstand i uke 3-4 har gått meg hus forbi, så det var bra at du sa. Kanskje det ikke betyr at jeg gjør noe galt alikevel da. Jeg testet ihvertfall med ketostix igjen i går og får positivt utslag, så jeg er fortsatt i ketose. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet litt til, så vil jeg sikkert begynne å gå nedover igjen 
Jeg prøver å utvide matreportoaret litt hver uke, men jeg blir fort litt overveldet hvis jeg skal prøve for mye nytt på en gang. Det er ikke alle basisvarene jeg har fått skaffet meg enda heller. Tenkte å ta en tur til en helsekostbutikk til helgen så jeg kanskje fåt tak i mandelmel og kokosmel. Hverdagene er fryktelig hektiske med full jobb, to barnehagebarn med fritidsaktiviteter og kveldsskole, så det blir lite tid til eksperimentering i ukedagene desverre.
Selvom vekten står stille nå, så synes jeg absolutt det er verdt det. Huden har blitt penere, jeg sover bedre om nettene og jeg føler meg i fin form. Vekten kommer helt sikkert etterhvert.
|