Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 11:27   #29
synsegulla
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av elewyn, her.

Jeg har lest ketolyseboken, men det med stillstand i uke 3-4 har gått meg hus forbi, så det var bra at du sa. Kanskje det ikke betyr at jeg gjør noe galt alikevel da. Jeg testet ihvertfall med ketostix igjen i går og får positivt utslag, så jeg er fortsatt i ketose. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet litt til, så vil jeg sikkert begynne å gå nedover igjen

Jeg prøver å utvide matreportoaret litt hver uke, men jeg blir fort litt overveldet hvis jeg skal prøve for mye nytt på en gang. Det er ikke alle basisvarene jeg har fått skaffet meg enda heller. Tenkte å ta en tur til en helsekostbutikk til helgen så jeg kanskje fåt tak i mandelmel og kokosmel. Hverdagene er fryktelig hektiske med full jobb, to barnehagebarn med fritidsaktiviteter og kveldsskole, så det blir lite tid til eksperimentering i ukedagene desverre.

Selvom vekten står stille nå, så synes jeg absolutt det er verdt det. Huden har blitt penere, jeg sover bedre om nettene og jeg føler meg i fin form. Vekten kommer helt sikkert etterhvert.

Så flott. Jeg synes du er kjempeflink. Jeg lager av og til mat for 2 dager av gangen, sånn at vi har en middag mandag og onsdag, og en tirsdag og torsdag, feks. Sånn at de dagene det er spesielt travelt hos oss varmer vi bare middag i mikroen. Ellers kutter jeg opp grønnsaker og sånt kvelden før, og storhandler 1 dag i uka. Vi har tilsammen 5 barn fra 1-16 år, så det er mye logistikk å få på plass siden vi begge er i full jobb her også, så jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Akkurat nå ser jeg på husarbeid som trening fordi jeg ikke finner tid og overskudd til annet. Har også ofte kokte egg i kjøleskap og har bakt en ladning med nannahs knekkebrød som du finner oppskrift på her inne, som jeg har i en tett boks som nødløsning de dagene jeg må spise sammen med andre (på jobb og sånn) og til hvis sulten krever noe NÅ. Du vil nok finne gode rutiner på dette etter hvert Du er kjempeflink synes jeg

Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat