Tråd: Ketolyse
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-05, 23:53   #5
Lille Du
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 49
Lille Du er ny på veien

Sv: Ketolyse

Takk for svar;

Ja, eg har lest boka noen ganger faktisk. Husker noe om at det står noe om at man vil oppleve å spise mindre og ha behov for mindre mat. Dessuten så er eg stappmett etter det ene egget på morgenen. det holder meg gående til middag. Da prøver eg å få i meg noe. Men har gått denne kuren en gang før, og også den gang hadde eg problem med å få i meg mat. er ikke sulten og ikke matlyst i det hele tatt. men stixen er superlilla og alt er som det skal. må bare venne meg til å presse i meg noe mer.

Til Kristian; Det stemmer at anbefalt dagsdose er 15 gram karbohydrater. Men det er den mannlige dosen, vi damer skal ha tre gram mindre enn dere karer.

ingen panikk her om eg ikke får i meg mer. Kuren viser seg effektiv den. Dessuten tenkte eg å holde den gjennom jula, men dog med et par modifikasjoner. det er mye god mat og fester. det glipper eg ikke uansett kur. men skal unngå poteter og brød ol. tenkte eg. og ikke minst skippe julegodterier og alle klissete kakene. gleder meg faktisk litt...på festen fyker nok karbohydratene opp i været så det holder for alle kurvekene.

er med god mot og satser på at dette holder seg frem til eg er fornøyd. det er rettelig deilig å slippe maset med mat i hverdagen. barna får det de skal, og så spiser eg det eg kan av deres mat. god balanse om eg får si det selv.

Lille Du

Lille Du er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat