Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)
Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.
Redaktøren i norske FHM samarbeidet med Fitnessbloggen for å komme i form. Artikler har vært i en hel del nettaviser, men her er Fitnessbloggens eget innlegg.
Personlig synes jeg nok overskrifta "Så lett får du sixpack på 12 uker" (min utheving) er noget misvisende. Ser man treningsprogrammet og dietten, er dette alt annet enn "lett". Dette er motivasjon, innsats, motivasjon, innsats og en hel masse vilje. Men faen så imponerende.
Tja, alle har jo sixpack, absolutt alle (kanskje med unntak av Victoria Secret modellene da).
Trenger ikke trene heller, bare slanke seg det. Gå på spesiell diett og "loose fat". Så kommer sixpacken frem tvert. Min sixpack kom frem under fettlaget, så begynte jeg trene mageøvelser og da ble den bare mer kompakt...
Synes ikke det er noen hokus pokus jeg da. Sixpack er litt sånn misforstått, alle blader snakker om trening og disse øvelsene og slik og sånn....joda, men hvis først og fremst sier at trening kan ALDRI gi deg sixpack så er de nærmere sannheten imho. Riktig kosthold derimot og slanke seg unødig fett må være pri 1 for å få sixpack....deretter kan man starte trening. Noe som fitnessbloggen understreker bra.
Kontroversielt kanskje, men hvorfor endre noe som fungerer? Hvor mange ser vi ikke som gjør alle gode mageøvelser, men aldri får antydning til sixpack? Svaret er igjen: Slank dere først!
|