Re: Sv: Re: Sv: Magen er i total ubalanse
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Nei selvfølgelig er det ikke det. Jeg deler bare av min erfaring, samtidig som at TS sier han var symptomfri på lavkarbo. Da er vel det det beste utgangspunktet for å finne ut hva han reagerer på? Jeg forsøkte pre-lavkarbo å kutte enkeltmatvarer for å finne ut hva JEG reagerte på, men det ga ingen resultater. Siden TS allerede er vant med og har kjennskap til lavkarbo, antar jeg at han med de problemer han har i dag veldig gjerne vil forsøke det meste for å finne en løsning, til og med å starte på lavkarbo igjen.
Han kan jo da når han har stabilisert symptomene forsøke seg på enkeltmatvarer for å se hva han reagerer på.
Han ber jo pent om råd til å bli "normal" igjen, og da antar jeg at vi alle kan komme med våre innspill og erfaringer uten at vi skal bruke tid på å kritisere hverandre? Han klarer helt sikkert selv å plukke ut de råd som han ser kan være relevante 
Jeg mente det da på ingen måte som kritikk til deg, beklager hvis du oppfattet meg sånn. Ville bare påpeke at TS ikke nødvendigvis må leve på lavkarbo resten av livet for å holde magen i sjakk, hvis det nå er slik at det bare er hvete eller en eller annen matvare han reagerer på, som tilfeldigvis er blant de man utelukker på lavkarbo. Virket som han helst ville unngå det, ellers ville han vel fortsatt med lavkarbo 
|