Tråd: Ketolyse
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-05, 13:16   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse

Hei LilleDu!
Velkommen skal du være!
Jeg går på ketolysekuren og er veldig godt fornøyd med den, selv om jeg just nå er på platå. (Mye min egen skyld også! )
Jeg synes også at du spiser lite - og under 12 g karbohydrater er for lite! (Det står 15 g for damer i min bok! Du kan gjerne øke litt underveis så lenge du forblir i ketose). Når du spiser så lite karbohydrater får du ikke i deg nok og varierte grønnsaker! Spis grønnsaker til flere måltider, det klarer du helt sikkert! (Dette kommer ikke tydelig nok frem i første utgaven av boken, men jeg vil tro at andre utgaven er mer tydelig på det. Har ikke lest den boken.) Stixen skal ikke være mørk lilla,- da drikker du sannsynligvis for lite. Fargen på stixen har lite å si, bare den er positiv er du i ketose.
Kanskje et dumt spørsmål, men er målet ditt å bli syltynn! Har du mange kilo som skal bort?
Ta gjerne en titt inn på www.ketolyse.no , der finnes mye god informasjon og også et forum der Torkil svarer direkte på spørsmål.
Ser ut som du har gode planer for julen, så det går nok helt greit!
Lykke til videre!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat