Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)
Opprinnelig lagt inn av senorita, her.
Prøvd psmf selv... Vanskelig er vel ikke rette ordet men det er dritkjedelig å spise slik over tid.. det holdt med en uke, da var jeg drittlei... kjedelig mat.. savnet fettet da heller jeg mot fettfasten istedet ja.. 
Ei uke? Haha, prøv i 51 dager du....det gjorde jeg og trente samtidig. Ikke hardt nei, by god det gikk ikke. Men hadde oppkarbingsdager inniblant ja. Det er som du sier, har man noe å ta av så raser man ned i vekt. Største utfordringen er den ensformige og tja kjedelige kosten. Det er de samme grønnsakene (avsindig mye grønnsaker), kylling, rødt kjøtt, fisk og egg. Ikke mye variasjon og kun vann og te til drikke. I uke 3 spedde jeg på med en halv cup ferdig havregrøt til frokost. Fuuuck, i dag skjønner jeg ikke at jeg klarte leve på så lite næring. Men det som er viktig på denne type kost er at den næring du får i deg er essensiell! Alt du eter må være satt sammen slik at det du får gir deg akkurat nok. Resultatet er jo åpenbart. En slank, skrapet kropp, eller et vekttap nok til starte noe å bygge videre på. Kall det gjerne en kickstart.
Men sagt det før og sier det igjen, klarer du gå på en pulverkur i flere mnd ja da klarer man jammen dette også. Firskjellen er at denne er ikke skadelig. Eller la meg si det slik: Ikke like skadelig....
|