Sv: Trenger hjelp før jeg gir opp slankinga..
Du har allerede fått mange gode råd her, Chumpsy, og kanskje er det mer enn nok. Jeg har fulgt med på tråden fordi vekta mi også har stått stille i ukevis, til tross for at jeg synes jeg har spist riktig og vært flink. Iallfall så flink som jeg klarer. (For hvor mye strev skal det egentlig være å spise sunt? lurer jeg på noen ganger). Men til saken:
Opprinnelig lagt inn av Chumpsy
Jeg trodde det ikke hadde noe å si om hvor mye man spiste bare man holdt seg til fett og proteiner?
Såvidt jeg har forstått, er det sånn for noen av oss at det har noe å si hvor mye man spiser, selv om man spiser lavkarbo (og altså holder seg til fett og proteiner). Nille, bl.a., sier at hun hører til dem som må passe på både karbo- og kaloriinntaket. Siden jeg ikke har vært i dagboka di har jeg ikke sett hvordan (eller hvor mye) du spiser, så det er slett ikke sikkert at dette passer på deg - men jeg tenkte jeg ville nevne det uansett. Her er forresten en link til en veldig bra artikkel om hvorfor både karber og kalorier teller, for de som er interessert (nettstedet er anbefalt på Sten Sture Skaldemanns hjemmeside): http://www.theomnivore.com/calories_do_count_baby.html
Lykke til videre Chumpsy!
|