Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-05, 10:13   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg blir så forbanna (Du er hva du spiser)

Så dere det i går? Jeg kjenner det koker sånn i meg at jeg nesten ikke klarer å skrive skikkelig.

Altså, de skulle teste denne mannen med blodprøve før og etter et "FETT" måltid. Han var veldig glad i pølser og spiste det 4-6 ganger i uka, selvsagt med cola, pølsebrød og hele pakken.

Joda, nå skulle de teste ham og tok blodprøve før og etter. Han spiste pølse i brød og cola, hele pakken. Etterpå kunne man se at blodet var "hvitere"? og det dannet seg en liten "fløteskvett" på toppen på etter-prøven. Dette mente de var pga den fete pølsa!

Herregud, hvor seriøst blir det å teste et fett måltid når KUN pølsa er fet og resten er stivelse og sukker??? Det er vel heller resten av måltider som gav utslag, ikke den stakkars lille pølsa som var det mest naturlige i hele måltidet hans.

Aaaaargh jeg blir sprø! Det er jo nettopp denne maten de såkalte "forskerne" og "ernæringsfysiologene" alltid drar frem når de snakker om fet mat. Hallo - 80-90 % av det består av karbohydrater, raffinerte sådan. Hvorfor glemmer de dette? Er det med vilje??