Sv: Den store håndarbeidstråden!
Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.
Tusen takk begge to 
Jeg har liksom tenkt at det er noe man gjør med strikkepinnene jeg - men har absolutt ikke forstått hvordan. Og har sett det på forskjellige vottebilder - men ikke fått se på baksiden siden det ikke har vært lagt ut bilder av det. Men kan jo vurdere å kjøpe et mønster og finne ut av det helt sikkert Det er ikke så moro om det er sydd, men ser jo at det er det mest sannsynlige.
Har sett det samme båndet er på deep in the forest vottene også, og synes det er en fin detalj. Og så liker jeg å forstå ting, selv om jeg nok har tenkt i gal retning her.
Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.
Stilig lue og fine vanter og så har jeg tidligere tenkt å kommentere jakka din heldige mamma fikk av deg - for den var kjempefin. Både i farge og fasong. Men jeg kom liksom ikke så langt.
Og etter å ha postet spørsmålet mitt her og kikket på noen halvferdige votter så så fant jeg ut at det er en strikket kant - kalt "braided edge" - fant begrepet i en kommentar på ravelry, og da er det mye lettere å google litt 
Der ser man! Du tenkte altså ikke i feil retning, men helt riktig . Da du la inn linken med vottene så jeg det samme som deg, nemlig at det var strikking. Men det var litt lettere å se på vottene enn det andre bildet, synes jeg, kanskje fordi man blir litt lurt av at det er andre farger på "båndet" enn på resten?
Uansett artig med slikt detektivarbeid!
Når man snakker om å overse ting som postes i tråden her (som nok mange har opplevd), så må jeg si at bunaden er helt fantastisk, Frk Marge!! Helt utrolig flott, altså 
|