Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-12, 14:13   #1280
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Og fine votter og lue Photo! Tøft med mandig Hello Kitty

Og flott bunad! Skulle ønske jeg kunne brodere sånn... Jeg KAN ikke selv om jeg har brodert en kystdrakt for noen år siden

Takk takk! Har fått mange tilbakemeldinger på den lua, altså. Gøy gøy! Det eneste jeg har å utsette selv er at øyne og nese er litt langt opp i forhold til original "Hello Kitty-anatomi", men for alt jeg vet er det sånn den mannlige Kitty ser ut?

Jeg er snart i gang med å reparere perlebrodier på bringekluten og beltet til bunaden min. Det er bare en håndfull perler som har ramlet av, men jeg finner alt på Husfliden (tross at bunaden er over søtti år gammel!), og da er det mulig jeg trenger noen tekniske tips! Når jeg ser arbeidet ditt, FrkMarge, så må jeg si jeg er letta over at det ikke er noen sånne broderier på min. Det ser alvorlig og imponerende vanskelig ut!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat