Tråd: Marsipan
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-05, 03:08   #41
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Marsipan

Var på Lagunen i dag, sjekket begge helsekostbutikkene, men ingen av dem hadde marsipanen.

Den Life-butikken var dessuten en total skuffelse. De hadde ingenting av noenting.

Den andre (Kinsarvik??) hadde utrolig mye lavkarbo-greier (i forhold til mange andre, da! Men jeg husker ikke å ha støtt på noen bedre.). De blir bare bedre og bedre for hver gang jeg går dit.

Så det kan se ut som om jeg må fikse dette selv, altså hjemmelaget. Med mindre jeg drar til Sotra. Og det har jeg ikke for vane. Det blir litt søkt, liksom, når vi har alt det de har her i byen... Da kunne jeg vel egentlig like godt bestille på postordre, det skulle bli ca like dyrt alt tatt i betraktning. Bensin og alt... Og jeg vet ikke om det koster noe å kjøre over Sotrabroen.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat