Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-04, 17:45   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg har ikke prøvd hverken shape massage eller muskelstimulator selv, men jeg tror ikke det er så dumt. Å få rufset opp litt i de dype fettlagrene og få i gang blodsirkulasjon = oksygentransport = fettforbrenning. Jeg leste artikkelen i KK som beskrev resultatene av shape massage på håndballspillerne i elitedivisjonen. Det var ganske mange centimeter på kort tid, og de var jo godt trent fra før. I tillegg følte de seg så opplagt etter behandlingen (ikke bare rett etter).

Det jeg synes er motiverende, er å skrive journal/dagbok her inne på Karbojunkie. Å skrifte hver kveld er god læring i å holde fokus. Å bruke målebåndet og ikke bare vekta kan også være motiverende. Vet ikke om du trener jeg, men det er også motiverende i seg selv.

Lykke til!