Sv: Mars eller aprilstartere 2012?
Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.
Tålmodighet! Du vinner til slutt!
Ja, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Jeg burde være litt flinkere til å tenke på at det er best at dette tar litt tid. Vil så gjerne at det skal gå fort 
Forøvrig er jeg litt mer positiv nå, vekten er på vei i riktig retning igjen ser det ut som. Kanskje det betyr at det har løsnet litt. Er tilbake der jeg var for to uker siden, på tross av at det er den uka.
Dagen i morgen blir en utfordring. Da er det teambuilding med masse god mat og ikke minst alkohol... Jeg har aldri vært noen rødvinsdrikker, alltid foretrukket øl. Jeg satser på å holde meg til rødvin, men kanskje jeg er heldig og de har lavkarbo øl Jeg kommer til å spise av maten som blir servert osv, men hopper over poteter, ris og dessert. Håper jeg kommer meg gjennom dagen i morgen uten at det blir alt for mange karbohydrater av det, men dersom dette skal bli en varig livsstilsendring som er planen, så er det kanskje viktig å tillate seg å kose seg litt innimellom. Hvis ikke blir det vanskelig å gjennomføre. Jeg tenker som så at det er bedre å dra dit med en holdning om at jeg styrer unna alle karbokilder som jeg kan motså uten at det går ut over moroa. Da tror jeg det er lettere å begrense seg og unngå en kjempesprekk, enn om jeg drar dit med den holdningen at jeg ikke tør å røre sausen fordi jeg ikke vet hva som er i den, og ikke tør å røre alkohol osv.
|