Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 15:13   #1
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av
Smile

Marellas TACO-LAPPER

Her er en oppskrift på noen veldig enkle, men gode Taco-lapper. De kan også bruker til andre ting, f.eks pølser eller vanlig pålegg.

Taco-lapper: (6-8 stk.)

3 store egg
1 boks cottage cheese
1/2 boks Tine kremost, naturell
20 g revet parmesan
Salt/pepper
1 ss fiberhusk (Jeg er usikker på om det er nødvendig med fiberhusk...)


Sett stekeovnen på 200 grader.
Bruk stavmikseren til å piske eggene.
Tilsett cottage cheese og kremost, og bruk stavmikseren helt til du får en jevn røre.
Tilsett revet parmesan, salt og pepper.
Rør inn evt. fiberhusk.
La det hvile i 15 minutter.

Legg noen "boller" på bakepapiret. De vil flyte utover en del, så ikke legg de for tette. Ca plass til 6 stk pr plate. Denne røren gir ca 6-8 stk.

Dersom du ønsker store lefser, kan du bare steke alt på to plater, og så skjære opp i firkanter...

Stekes i 20 minutter på 200 grader, midt i ovnen.

Etter at de er ferdigstekt, kan du legge på hva som måtte friste. Jeg la på stekt kjøttdeig med hot tacosaus, avokado, rømme, salat, agurk og purreløk.

Håper noen vil prøve, og gi meg tilbakemelding...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Taco-lapper.jpg (105,9 KB, 121 visninger)
Filtype: jpg Taco-lapper-2.jpg (77,0 KB, 109 visninger)
Filtype: jpg Taco-lapper-3.jpg (104,0 KB, 112 visninger)
__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat