Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 20:10   #22
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye fett er ok og hvor mye er for mye?

Det blir jo ikke så ille om du kun drikker 1 kopp kaffe. Men det er alternativer til fløte som ikke er nevnt. Mandelmelk og cocosa. Kanskje du skulle bruke mindre fløte i kaffen evnt. Om du ikke så lett skiller lyst og fysisk sult er nok det roten til problemet manglende vektnedgang. Kjenner du ikke hvordan det føles i magesekken? Om jeg skulle spist ifølge apetitten og ikke kroppens/magens sult vill jeg ha veid 80 kg er jeg sikker på. Kanskje mer, vet ikke Apetitten må ikke styre mengden vi inntar, den bare hjelper en til å få oss til å spise det kroppen trenger, og så må vi stoppe når magesekken er passe full. Fordi apetitten varierer noen ganger ikke helt i tråd med kroppens behov og er veldig knyttet til ens følelser, slik at noen spiser mye ved depresjon og noen ikke noe nesten, fordi de følger apetitten og ikke sulten.

Sist redigert av Yrla : 19-04-12 kl 20:16.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat