Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 22:53   #15
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stemmer det virkelig at røyking øker forbrenninga?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Oj, har du ikke? Så rart. Veldig rart. Det må være en nøkkel som ikke er funnet, som du mangler som kan rette opp for deg. Det høres ut som alt fordreies pga en manglende puslebit, eller noe. Har du tenkt noe slik selv?

Vet du? Jeg tror faktisk at jeg ikke opplevde så mange negative ting med å røyke og at det er derfor jeg heller ikke syns at det er store forskjellen med å slutte.
Bedre luktesans? Niks, hadde glimrende luktesans da jeg røykte også!
Bedre kondis? Hadde ikke kondis da jeg begynte å røyke heller, så har vel ikke savnet det og ikke har det blitt noe bedre.
Mindre syk? Nei, nå har jeg akkurat hatt forkjølelse nr 2 siden januar. Var så og si aldri sånn syk da jeg røykte.
Bedre smakssans? Syns all mat smaker godt, jeg. Har alltid gjort det!

osv osv