Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-12, 08:46   #13938
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

.... men jeg kan (eller tror iallfall at jeg kan) fremdeles snakke og tenke. Etter litt rødvin så snøvler jeg og øya går i kryss... Særdeles usjarmerende.

Tror du ja for det tror jeg også, men i følge de som kjenner meg er jeg omtrent like "sjarmerende" uansett hva jeg drikker Men på meg virker det som om jeg blir sløvere og mer omtåket i hodet (nesten litt søvnig) av rødvin og dermed merker jeg godt at jeg snøvler og ikke har total kontroll på kroppsdeler, mens på sprit (drikker ikke hvitvin) føler jeg meg mer klar, festelig, vakker og er verdens beste danser - tror jeg.... inntil bildebevisene og fortellingene kommer på bordet.... KREMT

Disclaimer: dette skjer kanskje en gang i året og det er vel derfor det blir sånn også..... Neste gang er neste fredag forresten men da har jeg lovet meg selv at jeg skal bli usjarmerende full, rett og slett dritings for å feire doktorgraden

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose