Sv: Ny måned, ny lenke fra Fitnessbloggen: Kukerundt-syndromet
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Om alternativet til stillstand er forfall så har også kukerundttrening en misjon, vil jeg si.
Ikke alle MÅ være så målrettet som deg, vet du. 
JEG kaller det kukerundt mer når forventninger og innsats ikke matcher.
Nja, jeg er ikke så målrettet egentlig da. Vil heller si at jeg legger opp treningsintensitet ift de mål jeg har satt meg og holder meg til det. Men enkelte dager så kan jeg leke og ha det relaxed, selv om det står noe annet på programmet.
Disse dagene gir også fremgang på et vis kanskje bare ikke opp mot målet.
Folk må gjerne bedrive kukerundt hvis det er hva de er fornøyd med. Men da bør man ikke skryte av å drive trening i flere timer hver dag for så å klage/ikke forstå at man ikke klarer forme kroppen eller bli særlig sterkere/mer utholden etter noen år....det er disse jeg blir oppgitt over i egen vennekrets og omgangskrets.
Fordi det er de samme typene som sier at "alt er så enkelt for deg hypah, du er så lettrent og er så heldig du, mens jeg derimot".....Finnes ikke en setning som provoserer meg mer. Resultater krever knallhard jobbing over år, det er ingenting som er lettere for meg enn andre, kanskje med unntak å bruke meg somm unnskyldning for egen kukerundt trening da. Det er lett det 
|