Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-12, 13:01   #2576
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av EDlene, her.

Mailin:
Hvor lenge stekte du Idun Karbolett rundstykkene dine????

Sitter her og undres om det kanskje hadde vært mulig å brukt samme deigen til pizzabunn.... sugen på pizza til helgen

Hei!

De stekes i 12-15 minutter på 225 grader.

Har prøvd de som pizzabunn (og som burgerbrød) men det var ikke særlig vellykket dessverre....

Ellers, har nå begynt på fase 3. Dvs det er det samme som fase to, men i tillegg får jeg spise en frukt til dagen. Det skal visstnok være nok til å få meg ut av ketose. Jeg fortsetter å gå ned likevel, så det er jo bra! Og i dag begynte jeg på et nytt 10-tall, i dag var jeg 89,9 kg hurra! :-)

Men jeg er meget søtsugen for tiden. Har kjøpt noen sukkerfrie sjokolader av og til, ellers har jeg spist litt lavkarbokake (både egenkomponert og ferdig lavkarbokake kjøpt på helsekost som koster skjorta.... Det hjelper, og som sagt så fortsetter jeg å gå ned i vekt så jeg ser ikke det store problemet med det egentlig.... Får prøve å kvitte meg med søtsuget til uka (har fortsatt litt kake igjen i kjøleskapet og skal kose meg med den i kveld)

Helsesøster sa til meg på siste kontroll at fremover kan jeg forvente et vekttap på ca 0,5 kg i uka. Det synes jeg hørtes veldig lite ut! Hvordan er det med dere andre som har startet fase 3? Går det virkelig så sakte framover? (PS har mistet 1 kg siste uken, i fase 3, så det kan jo hende hun tok feil da... krysser fingrene for det! Har fortsatt 10 kg igjen å gå ned....)

Sist redigert av Mailin : 22-04-12 kl 13:07.
Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat