Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-12, 18:25   #2580
Trixiex
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 30
Trixiex er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

[quote=Shadow40;1335433]

Opprinnelig lagt inn av Trixiex, her.

Nytt spm fra meg, og tusen takk for svar. Da vet jeg at jeg i hvertfall en gang i blandt kan "skeie" ut med litt røkelaks. Er jå så godt med noe med skikkelig smak på...

Men så til det nye spm. Jeg skal til det store utlandet på tur med jobben. Det er jo en utfordring når man er i fase 2. Jeg takker disse franskmennene som står bak dietten å legge inn et glass vin hver dag. Det er jo greit når man skal ut med jobben... Men så kommer jeg til mat. Jeg har bestilt masse kjeks, soyanøtter, barer og sjokolade-frokostblanding, slik at jeg klarer meg litt sånn "på farten" de fire dagene jeg er borte. Så tenkte jeg å ha middagen med mine kollegaer, men unngå poteter og ris, og selvsagt dessert. Det kan jo tenkes at jeg vil få andre grønnsaker enn de som står på listen. Tror dere det vil ødelegge mye for meg? Og er det i såfall lett å komme tilbake i tralten igjen om jeg skulle ramle ut av ketose?

Hei.
Jeg har gått på eurodietten i et halvt år nå og har vært på flere utenlandsturer. Det har gått kjempefint, har ikke gått ned noe særlig, men har ihvertfall ikke gått noe opp. Jeg har hatt med meg kjeks, nøtter og barer og spist middag med grønnsaker. Har drukket mer enn et glass vin pr dag, og spist de grønnsakene jeg har fått servert, unntatt gulrøtter. Den frokostblandingen var ikke noe kjekk å ha med på hotell, var ikke mulig å få vasket begeret skikkelig, så etter et par gangers bruk luktet det veldig surt....

God tur og lykke til!

Du er super som svarer så flott! Tusen takk! Begeret har jeg aldri brukt, bare rører det ut med skje i en kopp med melk. Tror jeg derfor skal klare meg bra med blanding. Ellers skal jeg gjøre som du sier ang maten, tenkte også å spørre om jeg kan få salat i stedet for poteter. tipper de er vant til det i disse dager Gleder meg enormt til tur i hvertfallm og tror nok det skal gå helt fint!

Trixiex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat