Sv: Et spørsmål
Opprinnelig lagt inn av Aquarel, her.
Var veldig flink til å spise brokkoli og grønnsaker istedenfor ris, pomfri, potet også videre. Det verste var egentlig frokosten og kvelds maten. prøver gjerne oppskriften din ja 
Det jeg er veldig dårlig på er og finne på ting. Det gikk rom regel i noe lignende som dette:
brokkoli med svinefilet og grønnsaker (kanskje fløte)
Kylling stekt i paprika med grønnsaker
Og enda mer svinefilet og kylling.
Det som gjør det enda verre er at samboeren min er lei av kylling "krise" Da må man bli kreativ og lage nye varianter. Noe som ikke er like enkelt.
Da skal du få noen middagstips:
1) Suppe. Kylling+finskåret kål+det du ellers kan tenke deg av grønnsaker, rikelig med pepper ev.karri og en dæsj vann. Kok ivei. Bruker du kyllinglår, må du kike disse først og renske dem. Sil kraften og bruk den som base for suppa.
2) Makrell i tomat. Spis rett av boksen.
3) Taffelost. (Tomatpigmentert) Legg sammen to og to skiver, slik at du får fire stabler på et lite stykke bakepapir. Putt dette i microen, og kjør dette på full guffe i ca. 3 minutter. Ta ut og legg på rist.
Her har du fantastiske gode kjeks. Smør på dem med det du ønsker. Tar du et beger med Rømme (og da snakker vi ikke lett) + et glass HOT tacosaus og roter sammen, har du super dip til kjeksen ev. til grønnsaker.
Har du det supertravelt?
1-2 ts cocosa rett fra glasset. Spis ivei, og du har næring i noen timer.
Litt uvant men fungerer fantastisk for meg.

|