Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-12, 22:49   #2
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Heeeeelt nybegynner:/

1. Du merker det som regel på ånden, i alle fall de første par månedene.

2. Jeg pleier å holde meg unna alt over 8g pr 100. Og er forsiktig med mengden av alt over 3-4, egentlig.

3. Hovedsaklig de over jorda. Noen av de under jorda er også bra, som sellerirot f.eks. Jeg spiser blomkål, brocolli, paprika, fenikkel, stangselleri og sellerirot for det meste. Og så lurer jeg inn en gulrot nå og da.

4. Frukt består i all hovedsak av sukker og vann. jeg spiser likevel en frukt eller to til dagen, men mange unngår det helt. Bær er bedre ja.

5. Høyst individuelt. Noen legger seg under 20g pr dag, jeg ligger på 40-50 og tar likevel av jevnt og trutt. Under 72 trenger du ikke tenke på å redusere fettmengden du inntar.

6. Det går vel helst på totalt inntak av karbo pr dag. Men sukke rbør unngås, det skaper sug.

7. LCHF snop går jo. Jeg spiser mye 70% sjokolade og peanøtter for min del.

8. Du bestemmer hva som er lov, så enkelt er det. Jeg drikker en del Fun Light, men ikke brus. Men søtstoffet i sukkerfri brus er generelt sett ikke veldig sunt da...

Lykke til på lavkarbo, jeg garanterer at dere vil bli positivt overrasket!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat