Sv: Grein du da du slutta å røyke? Hvorfor?
Opprinnelig lagt inn av Klara, her.
Bra det er en oppadstigende kurve så langt!
Høres ut som om det var mye å rydde opp i forrige gang! 
Stå på! Jeg synes livet er myye bedre uten røyk 
Det er det. Merker forskjell. Mer åpen og sensitiv bl.a. Noe som er fint i gode omgivelser men tøft i dårlige. Takk, gir meg ikke. Begynner nok ikke igjen. Forsto at røyken hindrer blodsirkulasjonen i beina mine fordi de var helt rare da årene åpna seg igjen. Og røykebein er ikke fristende akkurat. Det som gjorde utslaget motivasjonsmessig denne gangen var at sønnen min sa han ville at jeg skulle leve lenge. Jeg har alltid tenkt at jeg nok bare lever til jeg er 35, max 45. Og derfor var det ikke så farlig å leve usunt. Men det er jo tullete å tenke slik og leve etter en sånn tanke fordi det er Gud, ikke jeg, som bestemmer når jeg skal dø. Om jeg dør tidligere pga "I don't care about me"- holdningen er jeg skyldig til drap egentlig. Jeg var noen ganger redd for å dø med denne skylden over meg så jeg er glad denne følelsen og de tilhørende tankene er lettet fra meg nå som jeg er flinkere til å ta vare på kroppen min. Jeg er ikke veldig flink men er flink nok til å ikke føle meg skyldig om jeg dør.
Sist redigert av Yrla : 24-04-12 kl 01:12.
|