Sv: Grein du da du slutta å røyke? Hvorfor?
Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.
Det er de tre første dagene jeg er mest i ulage. Etter det grein jeg annenhver dag. Idag er det min 8 dag uten og dette er den første dagen jeg føler meg nesten helt normal følelsesmessig og "nervemessig". Ser ikke bort fra at jeg kommer til å grine imorgen likevel, men før jeg begynte å røyke grein jeg oftere enn når jeg røyka. Jeg fikk langt fra så lett tilgang til følelsene mine når jeg røyka. Det er det dumme med å røyke og det var det som fikk meg til å slutte for syv år siden. Å hele tiden ha et lokk på følelsene er så anti-selvutviklende og bakstreversk når jeg er opptatt av selvutvikling.
Men da jeg slutta for syv år siden ble jeg helt fortapt men at jeg ble nedtrykt så lenge skyldtes nok ikke bare røykens fravær men en opprydding i mitt sinn jeg bedrev i samme slengen. Prøvde å gi slipp på kontrollbehovet mitt, redselen for menn/voldtekt etc.
Gratulerer med 8 røykfrie dager!!! Du skal se det går seg til. Jeg har nå vært røykfri i nesten 4 mnd og det er ikke mange gangene i uka jeg tenker på røyk. Får nok fortsatt den "å så godt det hadde vært med en" en gang i blandt, men det begynner å bli voldsomt sjeldent nå.
|