Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-12, 21:05   #14119
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

To spørsmål herfra;
1.)Her lager vi smoothie til kveld hver dag, og den d%€%& blenderen som var på foodprosessorsettet mitt sprakk slik at jeg fikk 1,8 liter smoothie over alt.
Jeg trenger ny, og vil ha en som ikke koster det hvite i øyet, men som tåler og bli brukt.
Noen som har testa denne og kan si noe om den http://www.elkjop.no/product/hjem-og...a-blender-sort
evt har andre de anbefaler?

2.) Jeg skal innlegges på sykehus i morgen, og kommer nok til og bli plassert på pasienthotellet. Er det sjanse for og få lavkarbo-mat der? Middag pleier ikke være noe problem, det er de andre måltidene jeg bekymrer meg for. Bør jeg ha med knekkebrødene mine eller noe sånt?
Har faktisk fått legeerklæring i dag som sier jeg er nødt til og leve svært karbohydratfattig for og kontrollere diabetesen, fordi hurtigvirkende insulin fungerer svært dårlig for meg.