Sv: Mars eller aprilstartere 2012?
Hvordan går det med dere?
Jeg synes vekten min går utrooolig sakte nedover, jeg hadde håpet på at det skulle gå mye fortere, men så lenge det går nedover så skal jeg ikke klage.
Jeg var som sagt på fest på fredag, og fikk i meg alt for mange karbohydrater. Jeg kontrollerte matinntaket greit og holdt meg helt unna snacks, men øl ble det mye av Dagen derpå var jeg antageligvis skikkelig dehydrert, for vekten lå flere kilo under der den gjorde dagen i forveien. De kiloene har kommet på igjen så fort jeg fikk fylt opp med væske. Nå har det gått pittelitt ned hver dag siden søndag, håper det fortsetter sånn.
Hvis jeg glemmer vekten et øyeblikk, så synes jeg ihvertfall at det begynner å fungere veldig greit med en lavkarbo livsstil. Jeg fyser sjelden på høykarbo saker, og føler meg i fin form. I starten spiste jeg slavisk 4 ganger om dagen, men jeg har funnet ut at frokost rett og slett ikke passer for meg, så det har jeg kuttet ut. Jeg spiser nå 2-3 måltider om dagen og trives bra med det. I tillegg har jeg kommet litt i gang med "trening", noe som føles bra Begynner i det små, men tenker å øke litt på etterhvert. Nå sykler jeg ca 30 min på treningssykkel hver dag med varierende motstand.
|