Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-12, 18:30   #62
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Wow Hvordan får du det til???Alt er dyrt og er blitt enda dyrere

Tja. Det går mye i kjøttdeig, nakkekoteletter og frosne kyllingfileter (og sånne naturell kylling-drumsticks er billige og fantastiske å lage suppe av), litt smør og olje, kokosmelk (billigst på innvandrerbutikk eller rema1000), store brett egg fra tyrkersjappa (eller first price), handler gjerne grønnsaker etter hva som er i sesong / på tilbud. (Nå får man feks et helt hode nykål til under en tier på min lokale Meny, store og fine blomkålhoder til en tier på Kiwi, brokkoli til en tier på Rema, osv.) Kan slå til med et stykke biff eller dyre "bakevarer" iblant også, men det er ikke til hverdags. Meieriprodukter gjør fort kostholdet dyrere, og for meg er det best å begrense dem uansett.

Men når det er sagt, jeg synes man godt kan investere litt ekstra i matglede. Jeg liker nakkekoteletter og sånne ufjonge ting, jeg.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat