Tråd: Kcal inntak
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-12, 20:28   #5
Nordmørsloppa
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Kcal inntak

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

1800, som er dagsbehovet mitt jeg vil si 1600 er litt lite når man trener som deg.. Men ikke noe stor krise.

ja jeg ligger på ca 200kcal underskudd, for å miste de to siste kg-ene. Men sulter overhode ikke forde, selv om det sikkert er plass til litt mere mat i magen synes du jeg kunne gått opp litt i kcal, og likevel miste de siste pyntekg`ene ?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Med nåværende treningsperiode så ligger jeg på rundt 2800-3000 kcal. Men har jo gått ned 1,1kg så må antakelig øke inntaket noe.

Du trener jo helt sinnsykt Hypah! og trenger alle disse kaloriene Men blir alltid forbauset over hvor mye man faktis kan spise, når man trener intensivt!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har gått ned to kilo på to uker... Dvs jeg har gått ned mer for jeg har snikveid meg og jeg ligger på inntak 1500-2000. Kanskje nærmere 1800 vil jeg anta. Uoffisielt har jeg faktisk gått ned 4 kilo på litt under tre uker.

Jeg tør derfor ikke tenke på hvor mye jeg spiste FØR jeg begynte bli bevisst på det. Det eneste jeg har gjort er å kutte ned med en på alt jeg spiser; 3 knekkebrød i stedet for fire etc.

Jippi for de 4kgene! hihi Men da nyttegjør tydeligvis kroppen din det du gir den, t.o.m kaloriunderskudd på deg, selv med relativt stort inntak . (regner med du er dame?) Trener du mye?

Takk for innspill folkens!

Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat