Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-12, 22:03   #14129
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg var så heldig å møte på ei thailandsk jordmor som presset på et punkt litt utpå skuldra mi, og all gassmerten forsvant! vet ikke helt hvor det punktet ligger, men du kan jo forsøke å trykke litt i overgangen mellom skulderbladet og skulderleddet eller deromkring.

Har tenkt tanken, men har så lite kraft i armene. Har dog fått presset ut litt luft med å dra armene rett bakover og "henge" litt i dørkarmen, samt å dreie litt på overkroppen. Jeg får spørre ei venninne i mårra om hun ikke kan avhjelpe meg litt.

(Og jeg fortsetter å rape som om det ikke var en morgendag ...! Jeg som nesten aldri raper. Hahaha, det er nesten litt komisk!)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥