Tråd: Pappa ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-12, 22:14   #2
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Pappa...

Så grusomt med en slik nyhet om pappaen din!

Det er så utrolig lett å gi seg hen i mat man ellers klarer holde seg unna når man blir slått ut følelsesmessig. Det er vel noe som sitter altfor dypt i mange av oss. Husker selv at jeg reagerte på lignende måte når jeg fikk beskjed om at onkelen min var død, altfor ung. Gode forsetter om sunn livsstil kom litt i skyggen av sorgen.
Du er jo inne i en gedigen unntakstilstand. Kan du tenke på at du først skal få i deg mat som du TRENGER og har godt av slik at det blir mindre plass til det du ikke har godt av? Drikke masse. Gå lange turer?
Gå til en EFT-terapeut og få hjelp til å kvitte deg med de blokkeringene som gjør at du trigges til å spise når du er nedfor?

Jeg håper noen flere med mer erfaring på dette kan svare her. Jeg synes ikke du er egoistisk. Du gjør det du kan for å takle en vanskelig periode.