Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-12, 12:20   #44
Glorfinia
Medlem
 
Glorfinia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 41
Innlegg: 361
Glorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snillGlorfinia er virkelig snill

Sv: Sommerutfordringen 30+

Opprinnelig lagt inn av Pipje, her.

Veiedag i dag, og dessverre gått opp 0,5 kg. Skuffende altså! Men vet jo veldig godt hva det kommer av, har hatt bursdag i helgen og det medførte fråtsing i kaker!

Men jeg er stolt av meg selv på treningsfronten for tiden. Gjennomførte fire gode økter forrige uke og har trent hver dag hittil i uka. Merker jeg savner trening de dagene jeg ikke rekker. Og det er godt å ikke alltid føle det enorme orket før trening, men at jeg faktisk syns det er morsomt! Og det har tatt meg lang tid!

Hvordan er det med dere og trening?

Haha, ironisk at du skulle spørre om det nå. Skulle vært avgårde på trening i dette øyeblikk, men fant ut at jeg ikke orka. Har en del jeg må gjøre i dag, og skylder på det, men jeg veit innerst inne at jeg kunne nok rekki å trene allikevel. Planen er tre ganger i uka, men som regel blir det to. Det er uansett bedre enn null trening, men ikke bra nok. Jeg jobber med min selvdestruktive atferd, men ett skritt av gangen.

En kommentar til bursdagskaker, om det var kaker med masse karbohydrater, så er den ekstra halvkiloen sikkert bare vann. Det er borte som dugg for solen i løpet av noen dager antagelig.

__________________
Glorfinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat