Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-12, 17:38   #19
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Sklir litt videre, det er ikke BARE blodsukker

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Jeg har ingenting imot MUK, ikke i pølser heller....Vi bør spise alt på dyret og da er dette en metode for å få det i seg uten å se hva det er...Men bein vil jeg ha meg frabedt..det ødelegger bare tennene...

Støtter denne fullt ut. Å ta biffen og la resten ligge hører ingested hjemme. Har vi først slaktet bør hele dyret brukes.

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Støttes.
Bare for å sette ting i perspektiv. For noen år siden fikk kjøttindustrien tillatelse til å male opp ryggrad og hjerne fra sauer til dyrefor.
Dette ga oss kugalskap og Kreutzfeld Jacobs.

Kugalskap fikk vi når kuer - som er gressetere - fikk beinmel og slakterester i foret. Det sier seg selv at planteetere blir syke av å spise kjøttprodukter.

Margen er noe av det mest næringsrike man finner på et slakt, og vi lager nydelig kraft og suppe på skrotter. Så hvorfor ikke MUK?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat