Tråd: Ryp 2012
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-12, 23:40   #137
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Ryp 2012

Opprinnelig lagt inn av Åssi, her.

Høres digg ut!
Jeg skal ta min siste rypøkt for denne uken imorgen tidlig, for skal ha fri resten av helgen!
Jeg har aldri gått ned noe med lavkarbo, og nå tenker jeg så smått å starte med en aldri så liten oppkarbingsdag en dag i uken! Hva tror dere om det? er det noen som har erfaring med dette?

Jeg får ikke oppkarbing til å fungere. Jeg fikser heller ikke det råkjøret du har med styrke og kondis samme dag.
Nu vet jeg ikke hvor mye eller lite du skal ned i vekt. Skal du ned, og har en del å ta av, så vær obs på at endel proteinbomber sender blodsukkeret i været, spesielt etter trening. Jeg prøvde wey en periode, og så gøy skal vi ikke ha det. Drikker jeg dette rett etter trening, blir jeg såpass søt at jeg nesten går i gulvet. For meg er Cocosa superrestitusjon.
Proteiner spiser jeg greit nok av. Så, kjører du LCHF(slik det står i profilen) så bør du egentlig gå ned. Gjør du ikke det, bør du forske litt om der er mat du bør være forsiktig med.

Se litt på Atkins Induksjon. Der får du en masse mat du ikke bør spise. Så innføres en og en mattype, for å se om man tåler å spise det. Egentlig et fantastisk prinsipp.

Rune

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat