Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 11:13   #14178
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

For mitt vedkommende er det bare tre kosttilskudd jeg virkelig kjenner nødvendigheten av (enn om jeg kjenner det mest når jeg ikke tar dem). D3, om jeg ikke får min relative hestedose blir jeg papirtynn i sjela, og tåler langt mindre emosjonell påvirkning, samt at jeg blir mye tretttere. Joddråper, slutter jeg å ta dem, så mister jeg masse masse hår, og neglene brekker for ingenting. Magnesium, selv om jeg bare trenger dem i perioder, perioder hvor hjertet slår for hardt, jeg får leamus og føttene kramper seg.

Jeg lurer på om jeg kan ta av stripsene på kikkhulsarrene mine nå? Jeg tok av bandasjene og lot det lufttørke da jeg dusja i går, som legen sa jeg skulle gjøre, men hun sa ikke noe om stripsene ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥