Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 14:35   #17
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg trenger hjelp til å forstå ting

Hei mammaHilde,

jeg er også ganske fersk. Jeg har begynt me å veie alt jeg spiser og så fører jeg det inn i diett.no. Det er litt greit å få litt oversikt og bli vant med ting. Av og til blir jeg overasket over hvor mye karbo det er i ting (f.eks. tomat - da spiser jeg bare halve) og av og til blir jeg overasket over hvor mye mat jeg kan få i meg og fortsatt være lavt i karbo. Jeg vegra meg for det til å begynne med, men nå har det blitt en vane. Og så ber jeg den som står for middag den dagen om å la meg veie maten før de begynner å lage og så tar jeg et ca mål på hvor mye av det hele jeg spiste.

Håper dette hjelper litt. Og lykke til!