Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 14:59   #14190
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har du et vanlig sim-kort fra før, må du bestille deg et sim-kort. Får du et nytt sim-kort, innbiller jeg meg at det er slik at du kan "brekke ut" et mini-sim eller bruke hele sim-kortet etter hvilken telefon du har

Jeg har vanlig sim-kort fra før. Så det går ikke automatisk, nei? Takk for svar, da bestiller jeg fra "mine sider". Det var gratis så jeg tror at jeg har tilgang til å gjøre det (firmaet sitt abonnement). Mobilen blir nok ikke bestilt før neste uke (sjefen er på ferie), men det ser ut til at det går kjappere å få mobilen enn SIM-kortet, så da bestiller jeg SIM-kort nå. Og uansett, så kan vel det nye SIM-kortet brukes som vanlig SIM-kort før jeg knekker av den lille biten, så hvis jeg ikke får den nye mobilen enda så tror jeg at jeg kan bruke SIM-kortet i den gamle mobilen.

Gamle mobilen funker fortsatt fett etter to år faktisk. Veldig uvanlig for slike nye smartmobiler. Men det var en av de aller siste mobilene med Windows Mobile 6.5 og Microsoft legger straks ned market place for winmo 6.5! Bør kanskje ta hintet at systemet er utdatert? Jeg tenkte på å drive og dille med å konvertere den til nyere winmo eller android, men den er så gammel nå at jeg kan jo be om ny telefon fra jobben. Så da blir det en HTC One X, juhu!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC