Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 20:39   #51
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Hjelp - Ketose og diett

Opprinnelig lagt inn av Mizzie, her.

Hva er poenget ditt? Har ikke en diskusjon her som gjelder spesifikt deg... en generell diskusjon på folk på lavkarbo og lavkarbotrenden..

Vet ikke hva du har i deg, men er jo egentlig ikke interessant i det store og hele...

Jeg vet også at jeg kan ha mye feil i mine meninger, og jeg er hele tiden åpen for å lære.. men for all del

Du gir ikke inntrykk av at du er særlig villig til å lære da... Jeg sitter ihvertfall med inntrykket av at det var bortkastet tid å prøve å hjelpe deg i det hele tatt, men jeg håper jo du tar til deg all den gode infoen om lavkarbo du har fått her. Men som nevnt mange ganger her allerede er det jo ingen som tvinger deg til å spise lavkarbo hvis du ikke er overbevist om at det er det rette for deg. Mange av oss var nok heller ikke overbeviste før vi prøvde det selv over en periode, og fikk sjansen til å selv kjenne på kroppen hvor bra dette faktisk er (for oss). Om du vil gi det et forsøk eller ikke er jo 100% opp til deg, det er ikke vår "jobb" å overbevise deg.

Er forøvrig ganske sikker på at Charlott ville vite hva lavkarbere generelt får i seg for lite av, siden du mener man får mangel på næringsstoffer av å kutte ut frukt, korn, poteter, etc.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat