Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-12, 18:55   #55
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp - Ketose og diett

Opprinnelig lagt inn av Mizzie, her.

Har ikke skrevet om gamle myter her heller. Da er det nok du som har mangel på kunnskap om det er det eneste du kan komme med. Har begrunnet mine meninger ganske godt.

Du har ikke kommet med en eneste link til en eneste av dine påstander. Du har ikke begrunnet dine meninger ganske godt, da bør det i hvertfall være linket til noe form for seriøs forskning.

Alt du sier er :
- jeg har lest det et sted (ja- hvor da??)
- jeg har funnet det på nettet (igjen - hvor da??)
- jeg tror ikke/ jeg mener (ok personlige meninger er lov i en debatt, men sammen med enkelte påstander bør det begrunnes)

Du sutrer over at du ikke får støtte for folk vil tydeligvis ikke diskutere seriøst og du er ekstremt nedlatende. Du motsier deg selv gang på gang og klarer ikke hverken å begrunne eller gi kildehenvisning på noen av de påstandene eller synsingen du kommer med. Du avslører en grenseløs kunnskapsløshet om lavkarbo, men påstår du har lest mye ? Eller forresten det var visst en lavkarbo-bok, og i følge deg selv er jo det for lite kunnskap ? Du mener at de fleste på lavkarbo er kunnskapsløse og bare har hevet seg på en "trend" ( er du journalist i VG eller)??

Alt dette og du forventer å få i gang en seriøs debatt?

For det først var ikke dette en tråd for å diskutere fordeler og ulemper med lavkarbo.

For det andre argumenter på en skikkelig måte, gi kildehenvisning og ikke bare blås av det andre har og si for det ikke passer deg.

For det tredje flere her og spesielt Nerthus har prøvd å gi deg konstruktiv kritikk, svare på dine spørsmål og gi deg gode referanser til diverse litteratur - og du bare blåser av det og turer videre og forlanger allikevel en seriøs debatt?

Jeg bare rister på hodet, jeg kan godt diskutere dette kostholdet og fordeler og ulemper men da får det være litt seriøsitet og kunnskap i det og ikke bare en haug med fjortis-påstander - forattedetbareersånnfordetstårpåwikipediass.......

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 28-04-12 kl 19:04.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat