Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-12, 19:56   #13
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Shailene's Nugatti-pålegg

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Godt å høre at den falt i smak!
Vurderte å bruke kremost selv, så bra at det også ble vellykka. Blir litt mer karbo og mer salt da, tror jeg. Jeg anbefaler iallefall å bruke usaltet smør, syns selv det ble veldig stor forskjell på første porsjonen hvor jeg tok feil smør og brukte vanlig, og andre forsøket hvor jeg brukte usaltet smør.

Her i Storbritannia er cottage cheese salt og fullt av karber mens saltet smør bare er halvparten så salt som meierismør. Men ja, tror nok det muligens blir usaltet smør neste gang.

Åherre som jeg savner Tines cottage cheese.

Uansett var det kjempegodt! Strever med å ikke ta meg en jafs hver gang jeg er ved kjøleskapet.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat