Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-12, 21:04   #40
ToreH
Gjest

Sv: Nå har jeg stått stille på vekta i flere måneder ... NOE gjør jeg galt, men hva?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Det er ikke noe i vegen for å spise to ganger dgl på lavkarbo. Lykke til. Om du begynner å småspise mellom måltidene ville jeg vurdert å heller spise tre ganger. F.eks 500kcal tre ganger dgl. + cocosa i kaffe.

hahaha, jeg ler....DET er svæææært vanskelig å bare spise 2 ganger daglig lavkarbo for meg ihvertfall. Jeg trenger drøyt 3000 kcal og vel så det, pr dag for å ikke gå ned i vekt. Ligger nå på mellom 2800-3000 og jeg går ned 500gr-1 kg i uka og jeg har pokker ikke mye å ta av.

Jo, i den perioden jeg skulle ned og ville ha resultater på treningen så innførte jeg periodisk faste og gikk brukbart ned. Spiste da bare 3 ganger daglig, ofte bare 2 ganger. Funka det og, men for meg som trener så mye som jeg gjør er det IKKE bra å spise 2 ganger om dagen.
Jeg småspier nesten hele tiden nettopp for å unngå gå på en energismell. Gjør jeg ikke det har jeg ikke overskudd til å få full effekt av dagens treningsøkt.

Skal sies at jeg er temmelig målrettet og har klare mål for hvorfor jeg trener og hva jeg skal oppnå i konkurranser, distanser og tid. Dvs temmelig motsatt av hva de aller fleste her inne har mao.

Men, bevares, vil gjerne ha tips om hva slags lavkarbo mat som kan gi meg 3000+ kcal og evne til å gjennomføre treningen min når jeg bare skal spise 2 ganger pr dag....

Sist redigert av ToreH : 29-04-12 kl 21:47.
  Svar med sitat